Manzara

[Manzara][bleft]

Yiyecek

[Yiyecek][grids]

Hayvanlar

[Hayvanlar][twocolumns]

Hoby

[Hoby][bsummary]

Baş Üstünde Taşınan Dost Resimli Facebook Duvar Yazısı

Ayak Altında Ezilen Dost Facebook Resimli 2016 Sözü
2016 facebook duvar yazıları
Facebook 2016 Manalı Duvar Yazıları
Eveeet sözümde durmaya devam ediyorum. Facebookta paylşabileceğiniz güzel özlü sözlerden yayınlamaya devam ediyorum. Bu defa başta taşınan birimi olmalı yoksa ayak altında ezilecek kadar aşağılıkmı olmalı? Kararın kişinin kendine bırakılmış. Ben bu sözü çok ama çok beğendim. Gerçektende insanlar bir çok arkadaşlıklar kuruyor, bir çok dostlar ediniyor. Ama içlerinde çok azı baş üstünde taşınabilir bir dost çıkıyor. Bana bu söz bir başka yazıda gördüğüm bir sözü anımsattı. "İnsanların benim izin verdiğim şekilde bana davrandıklarını öğrendim" sözü.... Bu iki sözde harika...
Resimleri Fotoğrafları orjinal boyutu için üzerine tıklayınız. burası

Hiç yorum yok: